BLOG MÁNIA

Bár milyen dolog amit találok és eszembe jut azt itt meg találjátok!!! Ha valami olyat találtok mondjátok és kiteszem!!! Elérhetőségem: bodikukac@freemail.hu

Ma már eljutottam oda, hogy Online megnézzek megint egy filmet. De nem tudtam mert hiába van letöltve a Divx plus play nem tudok. És nem tudom, hogy miért. Pedig régen tudtam online filmet nézni pedig az még tavaly volt. Ha Én vagyok ennyire le maradva, hogy más programot használnak mert én eddig úgy tudtam, hogy ez a program az egyik legjobb. Ha valaki tud valaki jobb egy jobb programot mert ha igen akkor azt írjátok már meg kommentben mert én nem találtam mást ezen Divx-es baromságon kívül. Előre is köszönöm. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogmania.blog.hu/api/trackback/id/tr13172072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása