BLOG MÁNIA

Bár milyen dolog amit találok és eszembe jut azt itt meg találjátok!!! Ha valami olyat találtok mondjátok és kiteszem!!! Elérhetőségem: bodikukac@freemail.hu

11.
augusztus

bear grylls

BodnarNT  |  1 komment

Szerintem mindenki hallott már Bear Grylls-ről a Túlélés törvényei című műsorból. Persze hatékonyak amiket mond nekünk, hogy hogyan éljünk túl különböző helyzeteket, hogyan szerezünk magunknak "ételt" és folyadékot. Ez minden szép és jó de nem mindent mutat a kamera. Legalább is ez az én véleményem de olyan nagy kamu az egész mert, Bear csak saját magának keres enni valót, de a stav az mit eszik, mit iszik, mert nem osztott meg semmit a staval. Ebből én azt következtetem ki, hogy nem volt soha neki enni való hiánya mert a stav vitte magával az alapvető túlélő cuccokat. Ez meg is látszott Bear-en is mert nem változott a testén semmi, mert ha megnézitek akkor nem fogyott és amennyi kaját szerzett magának az nem sok, pedig azt mondják, hogy folyamatosan úton volt. Ebből én azt vettem le, hogy kamu a fele.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogmania.blog.hu/api/trackback/id/tr413145960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása