BLOG MÁNIA

Bár milyen dolog amit találok és eszembe jut azt itt meg találjátok!!! Ha valami olyat találtok mondjátok és kiteszem!!! Elérhetőségem: bodikukac@freemail.hu

Ha már láttam a Verdák 1-egyet akkor már kíváncsi voltam a 2.-ik részére mert az első nekem nagyon tetszett ahogy egy verseny autó meg változik személységében. Be vallom nem lett rossz a 2.-ik rész sem de a PIXAR kicsit túlzásokba esett. Mert fegyverek, kémek mi ez James Bond film ennek inkább a Matuka Bond nevet adtam volna (hirtelen ez jutott eszembe). De maga a film nem lett rossz szerintem. Már pedig mindenki le húzta a filmet hogy ez ilyen szar olyan szar szerintem nem rossz csak el van túlozva. Legalább egy kis Happy End is került bele aki látta az tudja h mire értem de ha nem akkor írjátok meg kommentbe és válaszolok. Sajnos még nem találtam meg olyan jobb minőségben de majd be pótolom. De aki moziban akarja megnézni nézze meg nyugodtan nem fog benne akkorát csalódni mint azt mások írták. Legyetek jók és nézzetek sok jó filmet ha már mást nem tudunk csinálni ebben a nyomott időben.

Sziasztok

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogmania.blog.hu/api/trackback/id/tr653114731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása